Another summer day
Has come and gone away
In Paris or Rome...
But I wanna go home
...uhm Home
那一個巴黎和羅馬的夏天,來了又去。而我只想回家,哦……我的家。

May be surrounded by
A million people I
Still feel all alone
Just wanna go home
Oh I miss you, you know
也許有許多人會陪伴著我,但我還是覺得孤獨。因為我只想回到我的家。你知道嗎,我好想念你。

And I've been keeping all the letters
That I wrote to you
Each one a line or two
I'm fine baby, how are you
I would s them but I know that
It's just not enough
My words were cold and flat
And you deserve more than that
所有寫給你的信我都留著,留著每封信的那一句又一句:親愛的我很好,你呢?我要把這些甜言蜜語都送給你,但我知道這遠遠不夠。我的語言是多麼的冰冷而無力。而你,卻應該得到比這更多的關懷。

Another aeroplane
another sunny place
I'm lucky I know
But I wanna go home
I got to go home
Let me go home
又一架飛機起飛了,朝著那幸福的方向。我知道我是幸運的,但我還是要回家,回到我的家。

I'm just too far from where you are
I wanna come home
我要回家。我雖然離你很遙遠,但我知道你會理解這一切。

And I feel just like I'm living
Someone else's life
It's like I just stepped outside
When everything was going right
And I know just why
You could not come along with me
This was not your dream
But you always believed in me...
我覺得我生活在另外一個人的世界裡,就像我過上了另一種生活。當所有都如願以償,我也懂得了為什麼。你沒有陪伴在我身邊,也許這並不是你的心願,但是你總是很相信我……

Another winter day
Has come and gone away
In either Paris or Rome
And I wanna go home
Let me go home
那一個巴黎和羅馬的冬天,來了又去。而我只想回家,回家……

And I'm surrounded by
A million people I
I still feel alone
Let me go home
I miss you , you know
儘管我周圍有很多人相伴,但我仍然覺得孤獨。因為我想回家,你知道的,我想念你。

Let me go home
I've had my run
Baby I’m done
I gotta go home

Let me go home
It'll all be alright
I'll be home tonight
I'm coming back home
我想回家,而我已經起步了,親愛的,我已經在途中,回家的途中。
我要回家,一切都會好起來的,也許今晚,我就到了。我回來了……

arrow
arrow
    全站熱搜

    貝小玲 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()